Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Paczkomaty InPost) już od 300,00 zł.
Promocje
Szorty BONNY łososiowy melanż - rozmiar XS
Szorty BONNY łososiowy melanż - rozmiar XS
105,00 zł 78,00 zł
szt.
Koszulka DUO (różne kolory) - dostępne w 48H
Koszulka DUO (różne kolory) - dostępne w 48H
80,00 zł 50,00 zł
Szorty SKINNY TARTAN - dostępne w 48H
Szorty SKINNY TARTAN - dostępne w 48H
120,00 zł 90,00 zł
Body DIVINE (różne kolory) - dostępne w 48H
Body DIVINE (różne kolory) - dostępne w 48H
250,00 zł 170,00 zł
Szorty BONNY TARTAN - dostępne w 48H
Szorty BONNY TARTAN - dostępne w 48H
115,00 zł 86,25 zł
Top DIVINE TARTAN - DOSTĘPNE W 48H
Top DIVINE TARTAN - DOSTĘPNE W 48H
148,00 zł 95,00 zł
Top BUTTERFLY (różne wzory) - dostępne w 48H
Top BUTTERFLY (różne wzory) - dostępne w 48H
155,00 zł 116,25 zł
Top MISS TARTAN - dostępne w 48H
Top MISS TARTAN - dostępne w 48H
160,00 zł 100,00 zł
Szorty RAYA TARTAN - dostępne w 48H
Szorty RAYA TARTAN - dostępne w 48H
130,00 zł 84,50 zł
Produkt dnia
Szorty DREAM (różne kolory)
Szorty DREAM (różne kolory)
125,00 zł
szt.
Top KONGA (różne kolory)
Top KONGA (różne kolory)
150,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@dushko.pl

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Sęczkowa 69E, 03-986 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. 

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@dushko.pl lub drogą pocztową na adres ul. Sęczkowa 69E, 03-986 Warszawa .

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Sęczkowa 69E, 03-986 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl